Skip to content Skip to sidebar Skip to footer

TSM GLOBAL Satış Sonrası Hizmetleri İle Fark Yaratıyor

Türkiye’nin yeni bölgesine yayılmış güçlü yedek parça ve servis ağı ile dikkat çeken TSM Global, müşteri memnuniyetini hedef edinen yatırımlarına aralıksız devam ediyor.

Dünyanın önde gelen markalarını tek çatı altına toplayan TSM Global, farklı sektörlerden farklı firmaların ihtiyaçlarına yönelik profesyonel çözümleri ile pazarda fark yaratıyor. TSM Global İş Makineleri Servisler Müdürü Çağrı Salman TSM Global’in satış sonrası hizmetler anlayışı, sundukları hizmetler ve yatırımlar hakkında bilgiler vererek yaygın ve güçlü servis ağı ile müşterilerinin daima yanında olduklarını belirtti. Türkiye’deki servis yapılanması, servis merkezleri konularında bilgiler veren Çağrı Salman, “TSM Global olarak Türkiye’nin 7 bölgesine yayılmış satış ve satış sonrası hizmetler ağına sahibiz. İstanbul, Ankara ve İzmir Bölge Müdürlüklerimizin yanı sıra Diyarbakır, Bursa Satış Müdürlüklerimiz ve bunun dışında Antalya, Trabzon, Adana Satış Ofislerimizle gerek makine satış ve gerekse yedek parça satış noktasında müşterilerimize hizmet vermekteyiz.  Samsun’dan Adana’ya, Diyarbakır’dan Edirne’ye kadar yayılmış 22 adet iş makinası yetkili servisimiz, mobil servis araçlarımız, bayilerimizle birlikte yaklaşık 300 kişiden oluşan satış sonrası hizmetler kadromuzla müşterilerimize 7 gün 24 saat kesintisiz hizmet sunmaktayız” dedi.

“Müşterimize Kulak Veriyoruz”
Farklı iş kollarına hizmet sunduklarını ifade eden Salman, “Farklı markaları ve dolayısıyla benzeşen yönleri olmakla birlikte farklı iş kollarına sahip geniş bir müşteri portföyünü tek çatı altına toplayan TSM Global, müşterilerinin beklentilerine göre pozisyon alarak yatırımlar yapmakta, kendini sürekli geliştirmektedir” diye konuştu. Müşteri iletişimine önem verdiklerini kaydeden Çağrı Salman, “Bu çerçevede gerek kendi servislerimiz gerek yetkili servislerimiz olsun yapılan her türlü servis ve yedek parça hizmetine ilişkin mutlaka müşteri aramaları yapılmakta, memnuniyet anketleri gerçekleştirilmektedir. Ayrıca kurmuş olduğumuz saha destek ekibimiz, Türkiye genelinde şantiye şantiye gezerek yağcısından operatörüne, formeninden şantiye müdürüne kadar tüm kademelerde makinelerimiz, performansları, saha koşullarındaki talepler ile ilgili görüşmeler yapmaktadır. Yetkili servislerimizin sunduğu hizmet kalitesi sorulmakta, beklentileri, memnuniyetleri değerlendirilmekte, talepleri ilgili birimlerle paylaşılarak hızlı çözümler üretilmektedir” dedi.

Salman, “Yaptığımız bu çalışmalarda bizlerin dikkatini çeken sonuçların başında arıza tespiti ve arıza müdahale hızımızın müşteriler tarafından tam not alması olduğunu söyleyebiliriz. Bunun dışında yedek parça bulunurluğu ve ürün kalitesi gibi daha pek çok noktayı da müşterilerimizin memnuniyet duyduğu başlıklar arasında sayabiliriz. Sahadan aldığımız bu olumlu dönüşler, bizlerin doğru yolda olduğunu gösterir en önemli göstergedir” diye konuştu.

Parça temini ve servis müdahale süreçleri hakkında bilgi veren Çağrı Salman, “TSM Global olarak müşterilerimize 7/24 hizmet vermek en büyük hedefimiz ve bu noktada hiçbir makinenin ve işletmenin duruş yaşamaması için özverili ve disiplinli bir çalışma sergilediğimizi belirtmek isterim. Bu bağlamda müşterilerimize raftan ya da depodan dediğimiz kıstasla anında ya da hava kargo ile parça temini yapmaktayız. Yedek parça tedarikimizde %90’ın üzerinden raftan dediğimiz hazır stok şeklinde hizmet sunduğumuzun altını çizmek isterim. Yani servis talebinde bulunan bir müşterinin makinesinin ihtiyacı olan parça yetkili servisimizde ya da merkez servis depo stoklarında %90’ın üzerinde hazır bulunmaktadır. Elbette bu durum bizlerin çok hızlı şekilde makinelerin tamir ve bakımlarını yapması ve müşterilerimizin de çok kısa zamanda işlerine devam etmesi anlamına gelmektedir” şeklinde konuştu.

Periyodik Bakın Anlaşmaları Kazandırıyor
“Müşteri memnuniyeti bizler için ilk sırada yer alan en önemli kriterdir” sözleriyle müşterilere sunulan hizmetin yüksek kalitede olması gerektiğine işaret eden Çağrı Salman, “Satış Sonrası Hizmetler olarak bu memnuniyeti sürekli kılmak adına Periyodik Bakım Paketleri (PBA) sunmaktayız” dedi. Salman, “PBA, temsilcisi olduğumuz iş makinalarının periyodik bakımlarının, avantajlı bütçeler ve orijinal yedek parçalar kullanılarak kesintisiz hizmet anlayışı ile uzman ekipler tarafından yapılmasını sağlayan bir bakım programıdır. Müşterimizin makinesi ister sıfır ister ikinci el olsun PBA’dan yararlanabilmektedir. Müşterimizin makinesinin yaşı ve modeli ne olursa olsun PBA’nın 2000 – 4000 – 6000 veya 8000 saatlik paketlerinden birini tercih edebilmektedir. İsteyen müşterilerimiz PBA Premium paket ile ekstra avantajlara da sahip olabilmektedir” dedi.

Sunulan hizmetin büyük avantajları bir arada müşterinin ayağına getirdiğini sözlerine ekleyen Salman şöyle konuştu; “PBA’nın müşteriye sunduğu avantajlara değinmek isteriz. Makinelerde olası arızaların önüne geçilir ve kullanım ömrü uzar. PBA ile makinenizin ikinci el değeri artar, parça ve işçilikte ekstra indirimler sunulur. Garanti dışı arızalar için ekstra yedek parça indirimi kazanılır, ücretsiz G@Nav makine takip sistemi kullanımı hakkı elde edilir ve makineniz sürekli kontrol altında tutulur. Ücretsiz PBA Raporu ve Yağ Analizi Raporu hizmeti ile makinenize bakım sertifikası verilir.”

Bu sunulan avantajların yanı sıra dönemsel olarak pompa, motor ve makine revizyon kampanyaları yapıldığını kaydeden Çağrı Salman, filtre, klima, alt takım, yedek parça, bakım ve servis hizmetlerinde müşterilerimize avantajlar da sunduklarını ifade etti.

“Yaygın, Güçlü, Uzman ve Güvenilir Çözümler Sunmaktayız”
Müşteri memnuniyetine büyük önem verdiklerinin altını çizen Çağrı Salman, “TSM Global olarak yaygın, güçlü, uzman ve güvenilir çözümler sunmaktayız. Ve bu çözümleri hem hızlı hem ekonomik hem de garantili sunmaktayız. Orijinal parçalarla, teknik tüm gereklilikler yerine getirilerek yaptığımız bakım ve tamirlerimiz sayesinde makineleriniz çok daha uzun ömürlü ve çok daha yüksek performanslı çalışmaktadır. Uzman kadromuz ile Türkiye’nin neresinde olursa olsun daima müşterilerimizin yanındayız. TSM Global Satış Sonrası Hizmetler olarak her zaman kaliteli hizmet ve profesyonel çözümler ile çok daha karlı, çok daha hızlı ve çok daha verimli çalışmanız için emek veriyoruz. Müşterilerimizin memnuniyeti bu anlamda bizlerin birincil hedefidir ve bu hedef çerçevesinde çalışmalarımızı sürdürmekteyiz” diye konuştu.

Uydu Takip Sistemi İle Kontrol Sizde
Sumitomo Makine Takip Sistemi, telematik ile GPS teknolojisini birleştiren, ekipmana dayalı, kullanıcı dostu bir makine yönetim aracıdır. Makine takip sistemi zamanında ve güvenilir bir makine kullanımı, buna ek olarak operasyonel bilgi sunacak ayrıca 24 saatlik gözetim ve coğrafi konum bildirme yetenekleri ile hırsızlıkları engellemeye yardımcı olacaktır. Sumitomo makine takip sistemi ile makinelerinizin konumunu, işletim performansını, çalışma durumunu ve periyodik bakım gereksinimlerini uzaktan izleyebilir, takip edebilir ve kaydını tutabilirsiniz. Ayrıca Gn@v ile işinizin gereksinimlerini ve diğer varlık ve yatırımlarınızı daha iyi yönetebilmeniz için günlük, haftalık, aylık ve yıllık raporlar alma olanağına da sahipsiniz.

Ekipman Bakım Süresini En Aza İndirir
Sumitomo makine takip sistemi, makineleriniz için hem rutin hem de büyük (düzenli, geniş, uzun dönem) servis aralıklarını izler ve kaydeder, böylece bakım prosedürlerini planlarken daha fazla esneklik ve kontrol sağlar. Ayrıca olası arıza durumları ortaya çıkması halinde daha proaktif olmanızı sağlar. Herhangi bir hata kodu (DTC) tespit edildiğinde, makine ekranında bir uyarı mesajı görünür ve size otomatik olarak bir e-mail uyarısı gönderilir.

Ekipman Yatırımını Takip Edebilirsiniz
Sumitomo makine takip sistemi ekipmanınızı hasar veya hırsızlığa karşı korumak için bir dizi güvenlik önlemleri sunar. Sistem, internet üzerindeki makine yerlerini görsel olarak eşler. Çalışan bir makine belirlenen çalışma alanından uzaklaşırsa (coğrafi konumu değişirse), bir sistem uyarısı gönderilir ve sistem izleme moduna geçer. Makine çalışması sınırlandırılır.

Sumitomo Makina Takip Sistemi (G@NAV) İle Neleri Görebiliriz?
     • Makinenin konumu
     • Coğrafi yer bildirimi ve çalışma alanı dışına çıkma fonksiyonları
     • Gerçek (güncel) yakıt tüketimi
     • Yakıt seviyeleri
     • Makina çalışma saatinin okunması
     • Radyatör suyu sıcaklığı
     • Filo kullanımı
     • Ataşman çalışma saatleri
     • Servis bakımı hatırlatmaları
     • DTC arıza kodu bilgilendirmeleri

Bize Ulaşın!